Porównywarka Abonamentów i Telefonów Sieci Komórkowych

Huawei lepszy

Huawei lepszy od Apple’a – wyniki sprzedaży smartfonów 2018Q2

Huawei lepszy od Apple’a – wyniki sprzedaży smartfonów 2018Q2

Huawei już od dłuższego czasu doganiał Apple’a. Niecały rok temu tak wyglądały wyniki sprzedaży smartfonów na świecie. I w końcu stało się. Huawei lepszy wynik sprzedaży zawdzięcza głównie świetnym urządzeniom, jakimi były P20 oraz Mate 10. Ale też ubiegłoroczne iPhone’y nie spotkały się z tak wielkim entuzjazmem, jak to bywało do tej pory.

Rodzina w abonamencie? Najlepsze taryfy rodzinne

Huawei sprzedał przez pierwsze 6 miesięcy 2018 roku 95 milionów smartfonów, co dało 15,8 udziału w rynku. Tylko w Q2 do sprzedaży trafiło 54,2 mln urządzeń. Ten wynik pozwolił przegonić Apple’a i daje chińskiej firmie szansę nie tylko na utrzymanie pozycji, ale też na zaatakowanie pozycji wieloletniego lidera, czyli Samsunga.

Jak mówi Richard Yu, Dyrektor Generalny Huawei Consumer Business Group: Ostatnie sześć miesięcy było dla Huawei CBG niesamowite, odnotowaliśmy silny wzrost naszego biznesu na wszystkich rynkach i we wszystkich liniach produktowych. Sukces zawdzięczamy naszemu zaangażowaniu w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań oraz, co najważniejsze, naszym klientom. Chcemy koncentrować się na oferowaniu klientom najlepszych na rynku produktów oraz rozwijać zastosowanie sztucznej inteligencji w urządzeniach, usługi w chmurze i ekosystem Huawei.

 

Wspomniane P20 i Mate 10 najbardziej przyczyniły się do takiego wyniku. Pierwszy od premiery sprzedał się w 9 mln sztuk, a drugi w 10 mln. Również seria Huawei Nova staje się niezwykle popularna – na świecie z telefonów tej serii korzysta ponad 50 mln osób. Również pod względem urządzeń “noszonych”, Huawei zanotował świetny wynik – produkty typu wearables sprzedają się o 47% lepiej w porównaniu do zeszłego roku.

Gdzie tani abonament bez telefonu?

Huawei sprzedaje urządzenia różnej jakości i ceny, ale bardzo mocno naciska na stworzenie otoczki urządzeń premium dla swoich produktów. Obecnie firma prowadzi ponad 53 000 sklepów i 3 500 sklepów w formie „experience store” na całym świecie. Według Forbesa, marka Huawei jest 79 najbardziej wartościową marką na świecie.

Post a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *