Wiadomości

Do Premium Mobile przeniesiono najwięcej numerów w 2018 roku!

Do Premium Mobile

Niedawno opisaliśmy ogólny raport przenosin numerów w 2018 roku. Jasno wynika z niego, że do Premium Mobile przeniosło się najwięcej osób, a ściślej rzecz ujmując, numerów. Jak ten sukces wygląda w kontekście wyników innych sieci? I dlaczego właśnie ten operator cieszy się takim zaufaniem?

Gdzie najtaniej

Do Premium Mobile przeniesiono 55 572 numery

Premium Mobile w ciągu całego minionego roku odnotował przyrost liczby numerów o 55 572. Czy to mało, czy dużo? Oczywiście, żeby odpowiedzieć na to pytanie musimy przyjrzeć się wynikom innych. Zacznijmy od wielkiej czwórki. Jedynym jej przedstawicielem, który odnotował w skali całego minionego roku przyrost liczby numerów jest Plus (7 656). Cała reszta ostatecznie ma ujemne wyniki. Przy tym największą stratę poniosło Orange (- 89 542), mniejszą T-Mobile (-22 960), a najmniejszą Play (-12 329). Play miał dobry ostatni kwartał zeszłego roku, ale nie na tyle, żeby zrekompensować straty z poprzednich okresów. Tak, czy inaczej widać wyraźnie, że Premium Mobile odniósł wielki sukces w porównaniu z najsilniejszą konkurencją. Zyskał ponad 7 razy więcej klientów niż Plus!

A co z innymi małymi operatorami? Trzeba przyznać, że prawie wszyscy odnotowali dodatnie wyniki, ale zdecydowanie najwięcej numerów przeniesiono do Premium Mobile. Gdyby wymienić 3 małych operatorów, którzy odnieśli największy sukces w zeszłym roku, wyglądałby tak:

1. Premium Mobile (+ 55 572)

2. Aero2 (+ 20 031)

3. nc+ (+ 14 607).

Widać wyraźnie, że do Premium przeniosło się prawie 2,8 razy więcej osób niż do Aero2. Pytamy więc skąd taki sukces? Dlaczego tyle ludzi wybiera Premium Mobile?

premium Mobile nr 1

Dlaczego do Premium Mobile przenosi się najwięcej osób?

Sama firma zaznacza, że najważniejsze czynniki to elastyczność oferty i dostosowanie jej do potrzeb użytkowników. Dotyczy to w równym stopniu ofert na usługi telekomunikacyjne, jak i internetowe. Do tego dochodzi jeszcze bezterminowa umowa. Dzięki niej klienci mogą odejść kiedy tylko zechcą, uwzględniając jedynie 30 dniowy okres wypowiedzenia. Nie boją się więc „zaryzykować”.

My dodalibyśmy jeszcze, że oferta jest bardzo przejrzysta. Nie ma żadnych ukrytych opłat. Na stronie wszystko jest dokładnie opisane. Żadne dodatkowe opłaty nie spadają na klientów po podpisaniu umowy jak grom z jasnego nieba. Taka uczciwość budzi zaufanie.

A co Waszym zdaniem przyczyniło się do tak dobrych wyników Premium Mobile w 2018 roku?