10 GB za 0 zł w Premium Mobile i #zostańwdomu

10 GB za 0 zł w Premium Mobile i #zostańwdomu

O tym, że strukturalni operatorzy komórkowi wspierają akcję #zostańwdomu chyba wszyscy już wiedzą. Przyznają różne bonusy, dają pakiety internetu w obniżonej cenie albo za darmo. Ale dziś chcemy napisać o operatorze wirtualnym, który również poparł akcję i udostępnia swoim klientom 10 GB za 0 zł. Taki bonus dostaniecie w Premium Mobile! Na pewną promocję porwał się też mniej popularny NAU Mobile.

10 GB za 0 zł w Premium Mobile

Co jest ogromną zaletą tej promocji? To, że mogą z niej skorzystać wszyscy posiadacze taryf Freedom (Freedom1, Freedom2, Freedom3, FreedomPL). To bardzo uczciwe. Bonus może trafić do każdego, niezależnie od tego ile płaci za swój abonament. A jak zdobyć te 10 GB za 0 zł?

Trzeba wpisać krótki kod na swoim smartfonie: *121*11*11#📞.

Pakiet jest jednorazowy i będzie ważny do 30 kwietnia, niezależnie od tego, kiedy zostanie aktywowany. Będzie można go wykorzystać wyłącznie na terenie Polski. Co ważne, bonusowe GB-y zostaną zużyte po wykorzystaniu podstawowego pakietu internetowego.

Jeśli ktoś zdecyduje się na dodatkowe 10 GB w Premium Mobile, może w każdej chwili sprawdzić ile GB-ów z tego pakietu mu jeszcze zostało wpisując kod: *121#.

To jeden z nielicznych operatorów wirtualnych, którzy wprowadzili tego typu promocję ze względu na panującą pandemię.

NAU Mobile obniża ceny

Niektórzy, np. NAU Mobile obniżają ceny pakietów internetowych. NAU Mobile obniżyło cenę pakietu GIGA internet (100 GB w dzień + 200 GB w nocy) z 34,90 zł na 4,90 zł przez 3 miesiące użytkowania. Operator zdecydował się też obniżyć cenę swojego najpopularniejszego Planu Niebieskiego z 19,80 zł na 9,80 zł, również na 3 miesiące. Ten operator zdecydował się na promocje, żeby wesprzeć zdalną edukację. Trudno się dziwić. W końcu to Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa, która specjalizuje się przede wszystkim w ubezpieczeniach dla branży oświatowej, jest matką NAU Mobile.

Tak, czy inaczej miło, że niektórzy mniejsi operatorzy też dają coś od siebie, żeby uprzyjemnić klientom przechodzenie przez trudny okres samoizolacji.

Send a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *