Telefon i abonament za 0 zł w T-Mobile

Telefon i abonament za 0 zł w T-Mobile

Startuje najnowsza kampania T-Mobile – telefon i abonament za 0 zł przez pół roku. T-Mobile ogłasza, że chce, aby ten rok był lepszy niż poprzedni. Taką obietnice składa operator swoim klientom i jak twierdzi ,,nie stoi z założonymi rękami”. Rok 2021 rozpoczął się atrakcyjnymi ofertami, zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów. Od soboty – 13 lutego – ofertę z telefonem i abonamentem za 0 zł przez pół roku dla przenoszących numer będzie promować nowy spot reklamowy. Kampanię można śledzić w telewizji, radiu i internecie.

Ubiegły rok nie dla nikogo nie był łatwy. Ale zapewne niejeden z nas liczy, że 2021 będzie znacznie lepszy – dlatego o doskonały czas na zmiany. Kiepski dzień, ograniczony kontakt z bliskimi, a do tego problemy z telefonem i połączeniami? Na niektóre z tych problemów T-Mobile już znalazł rozwiązanie, które pozwolą cieszyć się nowoczesnym smartfonem i dobrą jakością sieci – a to wszystko aż przez pół roku bez opłat. To dobre rozwiązanie prawda?

Oferta na abonament dla nowych klientów

W nowej kampanii zaprezentowana jest oferta dla osób przenoszących numer. Nowy klient będzie mógł wybrać ofertę abonamentową XS, S, M lub L z dowolnym telefonem. A w powitalnym prezencie otrzyma podarunek w postaci opłaconych już usług i rat za wybrane urządzenie za pół roku. W tym wariancie umowa jest podpisana na okres 24 miesięcy i 36 rat za urządzenie z opłatą początkową za telefon. Ponadto nowy klient, dołączając do magentowej ekipy, będzie mógł skorzystać ze zniżek rodzinnych oraz promocyjnej oferty na światłowód.
W spotach będzie można zobaczyć trzy warianty z telefonami objętymi promocją, czyli: Xiaomi Redmi Note 9T 5G, Oppo A15s i Motorola Moto E7 Plus. Kampania promująca nową ofertę będzie prowadzona w telewizji, radiu, internecie ( w tym w mediach społecznościowych) oraz w punktach sprzedaży. Kampanię przygotował Department Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland, a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

Send a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *