Play24 promocje, obsługa, aplikacja do pobrania

Play24

Play24 to serwis, dzięki któremu klienci Play mogą samodzielnie zarządzać własnym kontem i usługami. Korzystanie z niego jest całkowicie darmowe. Serwis jest dostępny przez przeglądarkę internetową lub darmową aplikację mobilną – Play24. Można ją pobrać na smartfona lub iPhone’a, żeby mieć wygodniejszy i szybszy dostęp do swojego konta w Play.

>>>Sprawdź też ofertę Play<<<

 

Jak założyć konto w Play24?

Pierwszy krok do korzystania z Play24, to założenie swojego konta w serwisie. Żeby to zrobić, trzeba spełniać dwa warunki:

  • mieć aktywna kartę SIM
  • mieć aktywne połączenia przychodzące.

Jeśli oba są spełnione należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Wejdź na stronę https://konto.play.pl/user-gui/registrationPage
  2. Wypełnij pola swoimi danymi i kliknij „Dalej”
  3. Wpisz jednorazowe hasło, które otrzymasz w SMS-ie

Po wykonaniu trzeciego kroku, Twoje konto będzie już aktywne.

Jednorazowe hasła

W celu zabezpieczenia, pewne operacje w serwisie są dodatkowo chronione 4-cyfrowym hasłem jednorazowym, również po zalogowaniu. SMS z hasłem wysyłany jest na numer przypisany do konta użytkownika w serwisie Play24. Jeśli więcej numerów przypisano do jednego konta, hasło zostanie wysłane na ten aktywny w bieżącej sesji (czyli podany przy logowaniu).

„Numer do haseł jednorazowych”, to numer na który będą przychodzić  jednorazowe hasła MS-owe (zamiast na numer główny). Taki numer może być również w innej sieci komórkowej.

Zablokowanie i odblokowanie konta w Play24

Jeśli trzykrotnie wpisze się niewłaściwe hasło do konta, zostanie zablokowane na godzinę. Po tym czasie blokada jest automatycznie zdejmowana i można ponownie się logować.jaki jest najtańszy abonament bez telefonu

Jeśli zapomnisz jakie ustawiłeś hasło do logowania, wejdź na stronę logowania i wybierz opcję „przypomnienie hasła”. Jako login wpisz e-mail, jaki podałeś zakładając konto. Otrzymasz na niego wiadomość z linkiem do strony, na której możesz ustawić nowe hasło.

 

Dlaczego numer nie jest rozpoznawany?

Jeśli przeniosłeś numer z innej sieci do Play, będzie on poprawnie rozpoznany dopiero dobę po aktywacji w Play. Jeżeli to nie jest powód problemów z rozpoznaniem Twojego numeru, lub po upływie doby sytuacja się nie zmienia, skontaktuj się z Obsługą Klienta, pod numerem 790 500 500 lub *500 z telefonów w sieci Play.

Po przeniesieniu numeru do innego operatora i tym samym rozwiązaniu umowy z Play, toje konto w Play24 nie będzie już dostępne.

Jak pobrać aplikację Play24?

Pobierz Play 24 na Android:

Play24
Play24
  • Play24 Screenshot
  • Play24 Screenshot

 

Pobierz Play 24 na iPhone:

Play24
Play24
  • Play24 Screenshot
  • Play24 Screenshot
  • Play24 Screenshot
  • Play24 Screenshot
  • Play24 Screenshot
  • Play24 Screenshot
  • Play24 Screenshot
  • Play24 Screenshot
  • Play24 Screenshot

 

Co można zrobić przez Play24?

Serwis Play24 umożliwia przede wszystkim:

  • sprawdzanie stanu konta i zarządzanie na bieżąco swoimi kosztami
  • sprawdzanie faktur i metod  płatności
  • bezpłatne kontaktowanie się z Obsługą Klienta (tylko przy korzystaniu z przeglądarki internetowej)
  • włączanie lub zamawianie usług
  • zarządzanie wieloma numerami

Jakie usługi są dostępne przez Play24?

W serwisie Play24 możesz włączać lub wyłączać rożne usługi dodatkowe:

  • Usługi, które obniżają koszt połączeń (pakiety minut/ SMS-ów/ megabajtów)
  • Usługi poczty głosowej (poczta wideo, głosowa MMS-em)
  • blokady połączeń i usług premium
  • usługi finansoweZestawienie

To do jakich usług masz dostęp w serwisie zależy od Twojej taryfy. Korzystając z usług finansowych możesz modyfikować wybrany sposób dostarczania i opłacania faktur w Play. Możesz np. włączyć e-fakturę, Polecenie zapłaty czy Przelew do Play. Możesz też zamówić cykliczny rachunek szczegółowy.

Na stronie Połączenia możesz przeglądać historię połączeń głosowych i wideo, SMS-ów/MMS-ów, połączeń w roamingu, transmisji danych czy zakupu produktów multimedialnych. W zakładce Raporty wygenerujesz raport swojej aktywności za okres 25 dni.

Zarządzanie wieloma numerami przez Play24

Do jednego konta w Play24 można przypisać wiele numerów w sieci Play. Dodanie ich do jednego konta sprawia, że łatwiej i wygodniej jest nimi zarządzać. Podczas jednej sesji można przełączać się między numerami, żeby np. włączać usługi. Jeśli do tej pory miałeś każdy numer w sieci na innym koncie, możesz skontaktować się z Obsługą Klienta i zlecić ustanowienie Cię Administratorem do zarządzania kontem Play24. Przy tej okazji zaznacz, że chcesz zarządzać numerami na jednym koncie w Play24.

Logując się jako Administrator, masz podgląd i dostęp do wszystkich numerów przypisanych do Twojego konta w serwisie.

Co ważne, użytkownicy numerów nie będący Administratorami konta, mogą założyć dla swoich numerów indywidualne konta w Play24. Jeśli jednak Administrator nie chce, żeby skorzystali z tej możliwości, ma prawo zblokować dostępy poszczególnym użytkownikom.

Jak dodać nowy numer do konta w Play24?

Dodawanie kolejnych numerów jest bardzo proste. Po zalogowaniu się na konto, należy wybrać zakładkę Mój profil. Dalej wybierz zakładkę Zarządzanie numerami. W tej zakładce wybierz Dodaj nowy numer 9 (i tu podaj numer, który chcesz dodać). Na podany numer przyjdzie SMS z jednorazowym hasłem – wpisz je na stronie.

Jeśli numer jaki chcesz dodać do konta, został dopiero przeniesiony z inne sieci, możesz mieć problem z całym procesem. Poczekaj 48h i wtedy spróbuj ponownie. Tyle czasu potrzeba, żeby w systemie zaktualizowała się informacja, że numer jest już w sieci Play.

Jak się przełączać między numerami?

Żeby przełączać się między numerami, należy kliknąć w „Zmień numer” w górnej części ekranu, po lewej stronie. Następnie wybierz odpowiedni numer.

 

Play24 promocje, obsługa, aplikacja do pobrania
4.2 (83.81%) 21 votes