Wiadomości

Orange vs Play – przepychanki na słodko

Orange vs Play

Właściwie to miałam nadzieję ominąć szerokim łukiem temat marketingowego triku Play. Mam tu na myśli 5G Ready oczywiście. Kwestia tego czy to dobry, czy zły pomysł i tak zostanie ostatecznie rozstrzygnięta, kiedy okaże się ile osób skorzystało z nowej marki Play i ile jest z niej zadowolonych. Ponieważ jednak zrobiła się z tego niemała afera, poczuwam się do napisania o sprawie kilku słów. W gruncie rzeczy przede wszystkim ze względu na reakcję konkurencyjnego Orange. Zrobiło się w końcu całkiem wesoło w temacie, słodko wręcz chciało by się rzecz. A wszystko dzięki opozycji Orange vs Play.

Zobacz gdzie najtańszy internet domowy i tani abonament bez telefonu.

Orange vs Play – zarzuty zarzutami, marketing marketingiem

Prawda jest taka, że oburzenie ze względu na użycie przez Play nazwy 5G Ready, wybuchło od razu po jej ogłoszeniu. Odezwały się w sieci głosy mówiące o nadużyciu, o wprowadzaniu klientów w błąd. W końcu prawdziwego 5G jeszcze nikt nie udostępnia i długo nie będzie tego robić. I właśnie na fali takiego powszechnego oburzenia najwyraźniej postanowiło ugrać swoje Orange. Cóż, nie można go za to winić. Okazja jest okazją. I tak oto dotarliśmy do sytuacji Orange vs Play.

Rzecznik prasowy pomarańczowej sieci w swojej wypowiedzi przyrównał 5G Ready do produktu czekoladopodobnego. Nie ma bowiem, poza nazwą, nic wspólnego z prawdziwą czekoladą, czyli siecią 5G. Wojtek Jabczyński cofnął się we wspomnieniach do PRL-u, kiedy to podróbki i słabe imitacje były na porządku dziennym. Właśnie takie skojarzenia stały się natchnieniem do stworzenia czekoladowego konkursu.

Sprawdź też sieci komórkowe i najtańszy abonament rodzinny.

konkurs Orange

Orange vs Play – Konkurs Orange z prawdziwą czekoladą

Zasady konkursu Orange są proste. Trzeba napisać jakie były najbardziej tandetne erzace z PRL. Odpowiedź ma być podana w komentarzu na blogu Orange. Musi być krótka i treściwa – maksymalnie 300 znaków. Czas na podanie odpowiedzi kończy się w poniedziałek 11 marca. Zwycięzcę wyłoni subiektywnie rzecznik, który zapewnił też: „Nagrodą jest 5 kg wybornej czekolady, żaden tam produkt czekoladopodobny. Sam kupię, zapakuję i wyślę”.

I tak oto zrobiło się iście czekoladowo, a popularność zyskała nie tylko usługa Playa, ale i potępiające nadużycia Orange. I niech mi ktoś powie, że w tym wszystkim nie chodzi o marketing! Notabene całkiem sprytny…

Orange vs Play – przepychanki na słodko
4.6 (91.67%) 12 votes