Porównywarka Abonamentów i Telefonów Sieci Komórkowych

YouTube

YouTube wprowadza płatności za ekskluzywne treści

YouTube znamy z tego, że mamy w nim filmiki za darmo. Chyba wszyscy zdążyliśmy już do tego przywyknąć? I nawet dzielnie znosimy reklamy, które w związku z tym co jakiś czas przeszkadzają. Ale szykują się zmiany. Niestety będą to zmiany na lepsze tylko dla niektórych. Serwis YouTube zapowiedział, że wprowadzi płatne subskrypcje. Co dokładnie ma być płatne? Ile ma kosztować? I dla kogo to dobra wiadomość?

jaki jest najtańszy abonament bez telefonu

YouTube już nie taki darmowy

To zaczniemy od końca. Dla kogo zmiany maja być dobrą wiadomością? Dla Youtuberów, którzy mają więcej niż 100 tys. subskrybentów. To właśnie oni będą mogli odpłatnie udostępniać ekskluzywne treści. Ile to ma kosztować? Prawie 5 dolarów. Dzięki płatnej subskrypcji użytkownicy zyskają dostęp do ekskluzywnych treści zamieszczanych przez Youtubera. Ciekawe co będzie się mieściło w tajemniczej płatnej kategorii?

Ale to nie wszystkie zmiany. Serwis ma też wprowadzić dla twórców z USA możliwość sprzedawania własnych gadżetów na swoim kanale. Dotyczy to twórców, którzy mają ponad 10 tys. fanów. Kolejna nowość, to pojawienie się sekcji “Premiery”. Zgodnie z nazwą, twórcy będą mogli tam zapowiadać oraz publikować nowe materiały.

Najtańsze abonamenty rodzinne – porównanie

To teraz z YouTube’a zrobi się dla niektórych prawdziwa maszynka do zarabiania pieniędzy. Jesteśmy bardzo ciekawi jak twórcy będą korzystać z nowych możliwości i jak wiele osób, będzie gotowych płacić, za treści, które do te pory miało za darmo?

youtube facebook

 Nowości na Facebooku

Poza informacjami o zmianach na YouTube, dorzucamy też garść informacji o zmianach na Facebooku. Pierwsza z nich to wprowadzenie transparentności reklam. Dzięki niej użytkownicy mogą zobaczyć kampanie reklamowe, prowadzone przez strony, nawet jeśli nie są w grupie docelowej tych kampanii.

Kolejna rzecz, to dostęp do dodatkowych informacji o stronach, niezależnie od tego, czy mają w danym momencie aktywne reklamy, czy nie. Można więc dowiedzieć się kiedy powstała dana strona, czy zmieniała nazwę. W niedługiej przyszłości Facebook udostępni kolejne informacje na temat stron w nowej zakładce.

Facebook zapowiedział też uruchomienie nowego narzędzia ułatwiającego nawiązywanie współpracy twórców z markami. Narzędzie ma się nazywać Brand Collabs Manager. Dzięki niemu marki będą mogły wyszukać facebookowych twórców i sprawdzać ich według takich kryteriów, jak płeć, wiek, zainteresowania. Będą mogły też dowiedzieć się  czy ich odbiorcy twórcy są zbliżeni do grupy docelowej marki. Natomiast twórcy dzięki nowemu narzędziu będą mogli zaprezentować swoje portfolio.

Zestawienie

Facebook testuje jeszcze nowy szablon dla materiałów wideo i wprowadził następne rozwiązania dla twórców. Teraz mają możliwość dodać ankiety lub quizy , które uczynią filmy bardzie interaktywnymi. Słyszeliśmy też o testach funkcji Keyword Snooze. Ma ona umożliwiać tymczasowe ukrywanie postów zawierających wybrane przez użytkownika słowa kluczowe. Włączenie funkcji sprawi, że takie wpisy nie będą wyświetlane na tablicy przez 30 dni. Dzięki niej, użytkownicy będą też chronieni przed niechcianymi spoilerami.

To, które z opisanych nowości  Waszym zdaniem są najciekawsze, a które najgorsze?

Post a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *